asyik kenduri kawin orang je aku pergi . kenduri kawin aku bila pulak ?


lepas online terus mandi padahal waktu dah menunjukkan tepat pada pukul 11.30 pagi . ya allah , anak dara jenis apa ni ? :/ dalam kepala otak berlegar-legar , nak pakai baju apa ek ? kalau boleh taknak kalah dengan mak datin yang duduk area rumah aku , HIHIHI pantang ada kenduri kawin dressup kalah aku yang anak dara nih ^^

lepas mandi , wangi-2 terus pakai baju . malas nak pakai lawa-2 kang tergugat datin-2 tuh nanti takpe aku bagi chance kat dorang . pukul 12.30 terus gerak rumah pengantin . syukur alhamdulillah rumah pengantin dekat . mana taknya semalam pegi PWTC agak-2 boleh patah kaki aku ni berjalan . dengan orang ramai nak mampus , subhanallah -.-"

aku sampai jea orang usha semacam . mengalahkan aku ni orang asli yang duduk area-2 cameron jea -.-" ni hah rupa aku

l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


adakah kerana jerawat batu yang tumbuh subur di muka aku ? HIKHIKHIKHIK ataupun muka aku yang tidak secantik kak anis syafira zakaria ? -.-" ataupun adakah kerana style tudung aku yang pelik ?  tolonglah jangan kerana style tudung aku yang pelik aku di hentam sama seperti yuna yang gorgeous . ya allah , yuna dah besar untuk berfikir . so biar la dia nak buat apa yg dia suka . okay malas nak bahas . sampai esok tak habis . k tetiba emo :/

agak-2 hari ni bertambah sekilo berat aku , ngeh ngehh . macam-2 benda aku makan . nasi minyak wajib , mee kari then cendol . hahaha baru berat turun dah naik balik , HIHIHIHI takpee , lepas ni round turun naik bukit kat sekolah aku mesti kurus balik ^^

tengah hari tadi saudara aku datang , act aku pun tak tau apa hubungan aku dengan dia tapi still ada relationship . huhu then mak ayah aku ajak datang 4/6 ni . ada majlis khatam al-quran aku tapi buat kat rumah ustazah aku lah , heee adek aku cakap , atuk nenek aku yang duduk muar pun datang . astagfirullah , mak ayah aku jemput mengalahkan aku ni nak kawin jeaa padahal khatam al-quran jea . err , hah datang la ramai-2 . bawak sekali satu kampung , aku sukaaa . harap-2 malam ni mood ayah aku okayy boleh ngajak pergi jalan tar beli baju baru . nanti boleh pakai time khatam al-quran aku tuh , hee gedikk #kbaii




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment