sabar aku ada had part II


hari ni aku bangun lambat . sedih punya pasal sebab tak dapat join event UKM , hmm T-T online je tadi terus tengok tag photo kalau-2 baby face (numan) dah upload gamba time pergi PWTC ke belum . okay , nanti aku cerita .

tengok wall , banyak kontroversi yang melanda . alahh , dah terang lagi bersuluh tentu-2 lah budak kelas 4 DEDIKASI tak puas hati bila aku sebut nama kelas dorang kat sini . dah malas nak gaduh . jom tengok gamba :)

rehearsal ( sehari sebelum pertandingan , 28/4/2011)

lucky - sam and quinn

rachel and fin aka jannahvin , cehh poyos HAHAHAHAHA
practise for the time's song
marry youu . semua sweet <3 heeee
ignorekan badan aku yg besar tuh . time ni happening , aku sukaa :)
belakang tabir , orang kuat nihh . hee
breakdance time ! firdaus MD over , aku pun sama :/
my favourite picturee <3

competition dayy ! (29.4.2011)

picture 1 : our actress yg suprb hott :)
picture 2 : with sabri , tapi dia kelas 4 B 
MC and voice character
 belakang tabir
 auww , so sweet . but ni just lakonan semata-mata
 hero and heroin . dalam drama jea , teeheeee
 perfect two song . time ni sumpah sweet ^^
 ahhh , marah girlfriend si nahvin ni . heeee
marry youu , soo sweet <3 tetiba sesat wan wilcha pulak kat situ :/

fyi , drama ktorang ni bertemakan GLEE . so most of the song aku amik daripada glee . hmm , agak sedih apabila di kenang balik . tgk la esok maybe ada perang yang berlaku . apapun esok aku cite okay ? bye . peluk cium kiri kanan . k over toodles ^^
maybe ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku . sabar itu wajib , okay aku cuba untuk bersabar :')

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment