cleaning timee , hihi ;)


hari ni aku tak datang sekolah . dah habis exam kan ;) so , aku bangun pukul 10 pagi then mandi , sarapan . tetiba mak aku tanya , "bila nak kemas bilik nih?" ohh lupaaa , semalam aku ada cakap nak kemas bilik aku yang sumpah dah macam kandang kambing , wink winkk ^^

aku teruskan niat aku yang suci dan murni tersebut dengan hati yang lapang dan tenang bertemankan alunan lagu yang rancak melalui handphone comel aku yang berwarna purple . euww , perlu ke ? *muka annoying HAHAHA 

k , serious aku cakap penat gila kemas bilik ni doh . tapi takpe , demi cuti sanggup ku redah lautan api yang terbentang luas . apa aku merepek nih ? -.-" 

selama 4 jam aku bertunggus lumus mop lantai , sapu sampah , tukar cadar , lap habuk segala bagai akhirnya membuah kan hasil . langsir aku sekarang dah cantik gilo ala-ala vintage gitu , hihi cadar aku pun sedondon dengan langsir warna merah garang makk aihhh , sukaa aku nyahh ;)

sekarang aku conquer sorang bilik tuh , hihi coz sebelum ni aku kongsi dengan kakak aku . but now kakak aku dah blah duduk asrama . so , bilik tu milik aku #KEJAM

kau tau , tengah aku selongkar buku-2 sekolah aku yang bertimbun coz nak susun balik . aku ternampak sesuatu barang yang aku ingatkan hilang di curi orang ataupun aku sendiri memang saje nak buang . tetapi hari ini dia muncul kembali setelah berbulan menghilangkan diri . nak tau barang apa ? *ingat suspens la konon ? hakk tuihhhhh

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v


hihihi , btw gelak dulu . tak sangka benda ni boleh muncul balik dalam hidup aku . siap berhabuk bagai lagi . dah yang paling menyedihkan tengah sedap-2 melayan lagu dadali - di saat aku mencintaimu tetiba terjumpa benda ni . adakah ini suratan atau kebetulan ? errr , no comment :/

act aku dah tak guna pun calculater tuh . aku dah ada pengganti baru yang lagi canggih , hebat dan membuat aku tepikat , ececececececehh


aku sayang calculater ni sebagai mana aku sayang jang geun suk dan lee hong ki aku . btw aku dah kawin dengan dorang , ni buktinya , hihihi

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


hihihi , muka gedik sial . pfffttttt -.-

that's all for today , toodles . muah pipi kanan kiri ;)





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment