let's party like hell


sepeti biasa , hari-hari aku kebanyakkannya di luangkan bersama buku bukan boyfriend bukan best friend bukan facebook bukan twitter . k , yang facebook tu aku tipu . setiap hari habis exam balik je sekolah aku terus online facebook . sepatutnya masa tersebut aku gunakan untuk berehat setelah 6 jam menjawap kertas peperiksaan tanpa henti . ini lah kenyataan yang perlu aku terima bahawa aku tak boleh hidup tanpa muka buku tersebut ;)

exam ? bak kata calvin , my classmate . "exam sucks" . jyeahhhh , minggu pertama iaitu subjek asas hmm , not bad at all . sejarah jea macam sengal . aku tak reti nak buat esei *muka geram -.- minggu kedua dan ketiga iaitu subjek elektif sebanyak 9 paper cukup membuatkan aku gila . gila apabila kehulu kehilir aku di temani buku bukan boyfriend bukan best friend . ehh , cukup cukup . annoying pulak aku kan ? dushh dushh tumbuk muka 

but now , i'm freee ! jyeahhhhh alhamdulillah aku dapat habiskan exam . cuma masa last paper iaitu physic paper 3 aku buat cincai sebab serious aku tak sabar nak cuti . kalau ikut hati aku , masa exam tu nak je aku menyanyi lagu nihhhh ;)

l
l
l
l
l
l
V




then , lepas je habis last paper aku dengan kawan-2 aku semua chow tgk movie kat leisure . cerita apa ? nur kasih ? ohh no no noo tapi cerita . . . . . . 


pirates of the carribbean 4 : on stranger tides 


not bad la cerita dia , LOL then lepas tu ktorang window shopping . act si qoyie jea , hahaha lepas tu baru ktorang balik . dalam pukul 7 lebih baru sampai rumah , hahaha fuhh , nasib baik mak aku tak bising sebab dah habis exam kan , hihi that's all for today . toodles ! muah pipi kanan kiri , byee ;)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment