girls day out ♥


k , bagus . hari ni aku dating berdua jea dengan ean . yang lain semua busy buat taik mata kat rumah , hikhikhik akhirnya tercapai jugak hasrat kami untuk menonton cerita Nur Kasih . sumpah tip top cerita dia . awal-awal cerita aku dah nangis bagai nak rakk . tapi cover-cover sikit lah coz sebelah aku lelaki dengan awek dia . alahai , sweet nya tgk cerita romantik , sesuai untuk pasangan couple kann

mostly , aku tengok ramai pasangan couple yang tgk cerita nihh . aku agak terpinggir apabila pergi berdua dengan ean , mana taknyaaa semua datang dengan pasangan ! waktu aku nak beratur masuk panggung tuh , ada satu perempuan ni siap dapat bungaa lagi dari pakwe dia , buat kali kedua alahaiii ;)

then yang tak boleh blahnya waktu ktorang round pavi boleh pulak terserempak dengan pak nil . buat kali ketiga , alahaii today i'm very lucky . only ean know what happend today . kan ean ? hihihi ;) thanks for todayy , nasib aku memang baik hari ni . alhamdulillahhh tha's all , byee muah pipi kanan kiri <3






first time doh aku keluar pakai kain , wa kan gangster . LOL


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment