girls day out part II


assalamualaikum . . .

firstlyy , aku nak ucapka jutaan terima kasih coz follow blog aku yang tak seberapa nihh . and noww follower blog aku dah mencecah 303 . thank youu so muchhh ! ni yang sayang lebihh ni , ecececece . thanks follower yang ke 300 . kiss sikit , muahh muah . k over -.- habis cerita pasal follower .

hari rabu hari tuh aku keluar lagi . masih dengan orang yang sama iaitu makcik siti nur raihan . thanks teman aku shopping . kau lah pengganti aina selepas dia pindah kat kedahh . tskk tskk , sedih mak nokk ! tetiba rindu dia :'(

pagi tu aku bangun kemain awal . tak sabar nak keluar . act nak try contact lens aku yang baru sampai sehari sebelumnya . k , ni first time aku pakai lens so sumpah agak jakunn . hari tuh aku bersiap kemain lambat . semua sebab contact lens punya pasal , menchikk ahh macam nii . satu contact lens mengambil masa 30 minit , ahhh aku tipuuu . nasib baik time tu hujan so aku boleh bersiap sesuka hati akuu

akhirnya dalam pukul 12 baru bertolak padahal janji pukul 11 , LOL terus naik bas then turun kat maluri . naik LRT turun kat masjid jamekk . fuhh , best shopping sebab lapang gilaa . tak ramai orang . takut jugak kalau badan aku yang kecik ni kena himpit dengan orang ramai . what ? kecik ? k baii nak muntahh -.-

lepas kepala lutut aku agak-2 rasa nak tercabut , ktorang meneruskan perjalanan ke times square pulak , LOL kesian siapa yang jadi boyfriend aku penat dia nak temankan aku shopping maybe lepas tu dia akan cakap 'heyy , kau ni tak reti nak berhenti kejap ke ? penat kaki aku ni hah' pastu terus ktorang break sebab dia tak tahan aku kuat jalan sangat bukan kuat hisap shisha . k , aku merepekkk -.-

 ean cakap , 'dah macan pelancong dah kau' kesahh ?
 ean cakap mata aku macam alien , kbaii nak touching
 jumpa cermin terus tangkap gambar , normal lah perempuan -.-
 kak aizureen cakap muka aku macam budak tadika . k , dia mmg saja nak amik hati aku
 time ni baru aku rasa penat , LOLS
balik rumah terus dapat ni , thanks online shop 'The Geek lair' <3





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment