Happy Teachers's Day


assalamualaikum ..

oh great ! sambutan hari guru kat sekolah aku serious meriah kak oii . di tambah pula dengan bekas pelajar yang datang bagi memeriahkan suasana ;)

dua hari sebelum hari guru aku dengan classmate rancang nak buat kad untuk guru kelas ktorang . so , balik daripada kelas tambahan add math dorang terus chow pergi rumah ain untuk siapkan kad . aku pulak pergi leisure temankan numan beli hadiah untuk mak dia . alalalalalaa , baiknya kawan aku sorang nihh ;)

then balik daripada leisure aku terus pergi rumah ain siapkan kad . tengok-2 satu apa pun tak jalan . hanya kad yang kosong tanpa ada apa-2 di dalamnya . bertuah sungguh dorang nih -.-" last-2 semua benda aku yg kena buat . tapi dorang still ada tolong sikit-2 . kalau tak matilah aku nak siapkan semuaa , amboi amboi amboi

 lol , handphone purple aku <3
 i made this by my own , wohoo
k , muka penat -.-

di sebabkan still tak siap aku sanggup bangun pukul 3 pagi pagi siapkan benda alah ni . ohh myy goshh ! serious penat . lepas tu gosok baju then terus pergi sekolah . nasib baik sempat sampai kat bus top sebelum ayah qoyie amik , fuhhhhh

sampai sekolah oarng semua usha kad tuh sebab gedabak sangat . well , saje je nak buat besar-2 ! LOL pepagi lagi cikgu dah suruh buat peluh ketiak tau , grr ! takpe , di sebabkan hari ni hari guru so aku redha -.- semua pengawas di kehendaki beratur sepanjang laluan yang cikgu lalu . keadaan agak kelam kabut first-2 .

 ain cakap macam model . kau tipu , aku tau ;)
perfect only

then , as usuall uacapan ucapan ucapan . manyak bosan tahu ? menchik menchik menchik -.- lepas tu macam biasa persembahan daripada murid . and the most importhat is cikgu pun ada buat persembahan sama .

 cikgu nyanyi lagu "kau kunci cintaku dalam hatimu" . nasib baik tak pakai baju lip lap lipa bentuk love kat dada kalau tak dah sebijik macam ramlah ram , LOL
cikgu ahmad nizar rock . sejati by wings ;)

hari tu cikgu memang sporting habis . serious aku tergelak bergolek-golek sambil pegang perut takut terkeluar segala organ dalam badan aku ni haa #ceritanaktop -.-" memang aku tabik spring gila dohh . kalau hari sekolah susah nak tengok cikgu gila-2 , gedik-2 tapi hari ni semua tembelang keluar . kantoi cikgu sekolah aku suka menyanyi , LOL

 kalau berpazaran , asyikin duet dengan cikgu ahmad nizar ;)
 koir SMKBDP is the best <3
 pernah tengok nurse naik fixie . sekolah aku ada ;)
 muka bosan tahap gaban 
 dengan bangga aku menayang kad yg aku buat , haha
 muka bangga siot , haha
for ustazah syafini . aku buat kad ni jugak lol
 cikgu ilani . dia ajar sumpah best ;)
 ex 3 cekal . kad tu pun aku yg buat , teeheee <3
bekas pelajar tahun lepas . cardigan hitam tu kakak aku ;)
favourite picture of the day . we love you cikgu farizah <3

macam tahun lepas tema dia bollywood . tahun ni pulak tema dia ialah warna hijau . yeah , damn bored right ?  tapi yang bestnya tahun ni tema dia even hijau tapi ala-2 filem lama . entah lah aku nak sebut pun tak tau #bangang tapi yang pastinya kira macam mengimbau zaman kanak-2 cikgu . contoh , anugerah cik salmah dalam filem apa entah aku lupa . dia kan nurse yang selalu ada untuk ubat patient . anugerah tu di menangi oleh cikgu syamim . kalau anugerah saloma pulak di menangi oleh cikgu .. k aku lupa lagi , grr ! 

dah malas nak cerita . sekarang ni tengah ketaq kepala lutu coz ESOK AKU EXAM ADD MATH -.- damnn ! so chow dulu lah . cium pipi kanan kiri , byeee ;) ehh sebelum tuh . scroll kat bawah ;)

l
l
l
l
l
l
V


ni lah cikgu vasanta . yang buat dajal drama kelas aku , pffffttt -.-
i luff chuu so much cikgu vasanta ;)
SELAMAT HARI GURU SEMUA even aku lambat post ni , hikhik . aku punya sukalahhh ;P


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

1 comment: