rasa nak hantuk kepala ni kat dinding ;)


k , tadi aku exam add math . semalam aku dah cakap kan kan kann ? ke mu lupa , heyy demo ni boleh lupa pulak . banyak makang semut mu nih *tiru ustaz fadli cakap , hikhikhik

malam tadi aku langsung tak study . almaklumlah perasan kepala otak dah pandai macam Albert Einstein . selamber aku jea aku buang masa tengok hellcat and desperate houswife sedangkan orang lain semua menghadap buku studyy . k , aku poyoo

tibalah masa aku jawap exam dalam pukul 7.45 pagi kertas satu add math . dalam hati dupdapdupdapdupdap takut punya pasal . bukak-2 je soalan , OHH EMM JAYYY ! manyak susah wa cakap sama luu . aku banyak tidur dari menjawap soalan , LOL

habis exam terus g kat natasha . pokpekpokpek tak puas hati dengan paper add math tadi , lu langsi lu mati lah add math . sumpah lu bikin wa panas

paper 2 lagi wa panas . apahal banyak sangat soalan yg aku paling benci ? k , aku sabar . buat kali ke dua lena je aku tidur tadi . sampaikan budak kelas aku , si syafiq tanya "weh , kau tidur eh tadi ?" aku geleng kepala sebab aku maluu -.- si qoyie pun perasan . apa korang takde kerja lain selain usha aku tidur daripada jawap exam add math ? hek elehhhh

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V






see ? dorang pun benci add math . kbaii . aku nak bunuh diri *menipu





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment