susah kalau cakap dengan orang yg tak reti bahasa nih -.-




I am not the kind of girl
Who should be rudely barging in on a white veil occasion
But you are not the kind of boy
Who should be marrying the wrong girl ;)

ops , lirik lagu dia atas tiada kena mengena dengan story yg aku nak cite nihh . LOL tetiba terlintas kat dalam otak . der , terlintas lagi ? -.-

btw , hello guys ! rajin pulak aku update pepagi buta nih kan ? tu sebab sape entah yang tetiba call aku , then cakap "i think i wanna marry you" choi , gila apakah orang tersebut . tapi aku rasa tu suara firdaus Md . tak habis-2  nak kenakan aku dengan nahvin . dia selalu ejek aku jannahvin , siakk . saje buat aku bengang , grr -.-"

k , act hari ni aku nak cakap something dengan MR A and gf-nya MRS W . kau dengar sini baik-2 budak

stop add aku kat facebook boleh tak ? sumpah aku rimas . kau dah tau yang aku takkan approve kau but still nak add aku lagi . k , aku faham . orang selalu cakap kat aku , past is past . hey , i knowww ! sebab past is past la aku dah taknak ada kena mengena lagi dengan korang . kan aku dah cakap , sekali aku benci someone selama-lamanya aku benci . sorry to say . tapi tulah aku . kau kena faham aku okay ? ;)

and lastly , selamat berbahagia . LOL aku rasa dah banyak kali aku ulang ayat yang sama . kbai nak makan . perut aku dah nyanyi lagu rock kapak dah nih #menipu toodles guys . muah pipi kanan kiri <3
sorry kalau aku agak kurang ajar ;)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment