kau buat aku tersenyum




semalam aku mimpi pasal seorang lelaki . dia bukan melayu tetapi cina . ya allah , tak dapat aku ungkapkan dengan kata-kata bahawa kekacakkan dia membuatkan aku terpegun seketika . dia baik . dia banyak tolong aku *tapi dalam mimpi jelah . dia penyayang . dia selalu bisikkan aku kata-kata yang romantik . aku suka . teramat sukaa 


you were there to light my day

tanpa sedar aku suka dia . dalam hati aku berharap dia merasai perasaan yang sama . bagi aku , dia terlalu sempurna . senyumannya , matanya yang sepet , rambutnya yang pacak *ehem , tubuhnya yang tinggi cukup membuatkan aku selalu teringat akan dia . kemesraan yang terjalin antara aku dan dia membuatkan aku sedar betapa bahagianya dia ada di sisi . 


i'll never stop thinking of you 

tetapi sayang semua itu hanya mimpi di malam hari . dia tidak wujud seperti yang aku harapkan . dia hanyalah permainan syaitan yang hanya ingin membuatkan aku leka . alangkah bahagianya aku jika dia benar-benar wujud ;')
hopefully one day i can find a person just like you





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment