memang setiap tahun wajib pergi PWTC eh ?


aku pun tak tau lah apsal setiap tahun aku pergi PWTC . maybe ada something yang best kat sana padahal buku je pun :/ act aku temankan kawan aku beli buku . first-2 aku nak beli just tapi tak jadi memandangkan orang sesak buat sakit badan aku je beratur cari buku bagai baik aku beli kat pustaka rakyat dekat je jalan kaki kat sekolah aku even harga mahal tapi aku puas hati .

sampai je kat PWTC tu mulut aku tak berhenti cakap 'ohh my godd' . orang ramai bersesak-sesak nak beli buku . ergh , kalau ikutkan hati malas aku nak masuk tapi bila fikirkan balik tak baik pentingkan diri . dengan kakak aku yang sebok nak datingnya . almaklumlah , pakwe dia datang bukan main jauh daripada muar . hahaha then round-2 semua tapi kawan aku semua beli buku kat satu publisher jea . hahaha malas punya pasal .

then tengah-2 cari buku tuh kawan aku aina yang baru pindah kedah tu mesej aku . dia cakap ada showdown kat times square pukul 3 petang . terkejut beruk akuu , haha well , aku peminat showdown okay . sampaikan dah boleh buat sikit-2 b-boyy , cehhhh tak boleh blahh *muntah sikit -.-"

cepat-2 aku cakap dengan kawan aku semua . dorang pun excited dengar . sampai ts pukul 4 sebab lrt tutup pulak , grr sabo jelah aku kan . beratur bukan main panjang gila nak mampuihh semata-mata nak beli tiket . memang gilo betul -.-"

sampai ts terus berlari , perghh sanggup tuhh . dengan keadaan kaki yang agak memilukan , sakit gilaa der -.- hancur luluh hati ila dapat tgk sekejap jea . haaaa , ni semua lrt punya pasal . lepas habis jea terus tangkap gamba dengan peserta-2 showdown semua . ohh my goshh , gila excitedd (!) especially bila dapat bergamba dengan panic creww and elecodxhot creww . ohh myy , terketar-ketar satu badan . dahh , malas nak cite panjang lebar . jom tengok gambaa ^^



 depan The Mall , hihihihi
 k kakak aku dengan bf dia jalan lembap . hahaha
 reaksi muka bila jejak masuk je kat PWTC -.-"
 euww , kena jalan berhimpit . taksukataksukataksuka -.-"
 budak sbp :)
 sumpah aku takde kerja , haha
 kesian budak tuh . nak meleleh air liur aku tgk , hahaha
 kebosanan melanda
 ni lah sweet copuple tuh , kbaii nak muntah -.-"
 dahh , nak choww times pulakk
 muka panas nak mintak air , dahaga giloo
 tau psp baru , hahaha
 see , betapa ramainya rakyat malaysia yg naik lrt ke PWTC ? ohh godd
 muka bosan tunggu bila pintu nak bukak , cehh
 eh ehh , tejumpa amin and nasrul . huhuhu
 muka excited dapat jumpa panicc ^^
 yee , aku tau aku tak se-pro kak anis dalam bab pose #fail
 panic cerww . dorang sumpah hot nak mampus ! sukaaa <3
 stepholic . that guys pegang baru ktorang . ohh god , rasa nak pengsan x)
 E.G.S Monster . dorang cool even ktorang banyak kali minta tangkap gamba , huhu
 pose nak hot , k menyampahh -.-"
peace yooo !



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment