welcome back my sweety blog ;)



Assalamualaikum. kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang 

ya allah , nak jea aku sujud syukur sekarang bila dapat tau post aku yang sebelum-2 ni tak hilang and blog aku pun tak rosak . sebab ada sesetengah blog yang template dia hilang lah , entry dia hilang lah and sowhatever . k , alhamdulillah ;) btw , hello guys ! lama tak berblogging , i'm so sorry . mesti korang bosan tengok post yang sama je tiap-2 hari . kan kan kan kan ? *angkat kening

okay , btw sekarang ni aku dilanda stress yang amat di sebabkan mid year exam ! oh emm jayyy , baru seminggu exam dah rasa macam  setahun , blurghh -.-" bila aku fikir pasal cuti yang akan datang tidak lama lagi , then aku macam "it's okay , jannah . lepas ni kau boleh enjoy sepuas hati kau" .

berenang berenang di muara ,
berenang renang di tepian ,
bersusah-susah dahulu ,
bersenang senang kemudian .

jyeahh , tetiba pantun ni terlintas kat otak aku . kuang kuang kuang eleh , aku tau . bukan sekolah aku sorang je yang dah exam . sekolah lain pun sama right ? hmm , k lahhhh . good luck exam . ingat pesan akuu , kalau tension ingat cuti . mesti korang rasa bersemangat macam aku , bhahahahha toodles guys . muah pipi kanan kiri <3


AuWwwWW , sAyEww sUkeWW eX SaYeWW aDd SaYeWW bAliK kAt FaCeBooK . semakk -.-


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment