tomorrow is my big day


assalamualaikum , 

guess what ? sekarang rumah aku bising mengalahkan esok ada kenduri kawin jea padahal majlis khatam al-quran aku jea . alhamdulillah , selama seminggu aku practise mengaji kat rumah ustaz aku tuhh semuanya berjalan lancar . tiap malam aku pergi walaupun baru balik hang or whatever . 

tak payah tanya lah penat ke tak . kadang-kadang dalam pukul 11 baru aku balik , grr takpe daripada buat malu je waktu majlis tu nanti coz baca silap so better aku practise . bak kata orang putihh 'practise makes perfect' . LOL

80% persiapan dah siap . just nak buat bunga telur je , tu yang bising semacam je rumah aku hari ni . aku pulak sesedap je lenggang kangkung online facebook , blog semua . bukannya nak tolong . haha then mak aku siap buat pulut kuning lagi , hahaha kan aku dah cakap . mengalahkan nak buat kenduri kawin jea . 

bercakap pasal baju , of course lah aku pakai baju kurung kann . polka dot gituu ! my favourite okeyhhhhhh , haha kaklong , kAuww JanGAn JeAlOUs tAu Aku DaPAT BajU Tuhh . Aku TaU KaU NAk BajU Tuhh , HIHIHI <3

 nyumm nyumm , haha
 tema aku purple putih . agak-2 justin bieber suka tak ? hihihi i luff chuu JB <3
sumpah aku suka gila baju nihh . 
dah lah polka dot . then warna purple pulak tuhh . ni mesti JB sayang lebih kat aku nii , haha


kbaii , aku nak tolong mak aku buat bunga telur . esok aku cerita apa yang terjadi k , muah pipi kanan kiri <3 toodles guyss <3








thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment