Majlis Khatam Al-Quran


assalamualaikum , hello readers

4 jun 2011

alhamdulillah tamat sudah majlis khatam al-quran aku dua hari yang lalu . sorry aku lambat post pasal majlis nie , cepatt korang boleh lempang aku laju-lajuu . pastu aku tepis , aku bagi pulak korang penendang . kemain gangster kau sekarang jannah . dah jangan touchingg , kang betul-2 kena penendang ;)

pagi-pagi mak aku dah kejut . yelah , majlis tu mula pukul 10.30 . so , cepat-2 aku bersiapp . sempat pulak make up kan budak nasyidd , elehhhhh menggedik je lebihh hah . kembang bontot bila dorang puji aku make up lawaa macam mak andam . grr , yang part mak andam tu aku tak sukaaa

 rombongan cik kiahh , LOL kemain berat bunga telur yg mak aku pegang coz berserta pulut kuningg , nyumm nyumm
meet my friend , makcik ean yang merangkap PA aku pada hari tersebutt . hahah thanks ean coz datang and tolong akuu . sayang kau lebihhh <3 
 hamboii , dah macam ada majlis khawin jee . haha siap ada bunga mangar lagi ! LOL
 seee , aku yang pakai baju polka dot . segan nak mampus bila berarak siap ada kompang . alahaii -.-
 ustaz di import khas dari masjid negara , kemain hott gituuuuu ;)
 segan bila seorang tertumpu kat ktorangg , ahhhhhh . bila baca je ayat aku terus menggigil tangan . tapi aku sabar jee , kang malu tak memasal -.-
 my mum , yang pakai baju warna kuning tuhh
 budak nasyid . adik aku yang pegang microfon tuhh , hahhaa
 mata tak boleh besarkk lagi kaaa ?
yeahh , aku dapat ijazahhh . jangan jealouss mekk !

k , that's all . tak banyak pun photo yang aku tangkap coz masing-masing busyy . orang yang datang pun kemain ramai . apa-apa punn hari hari yang paling best . lepas ni senang nak kawin coz dah khatam . amboii , golojoh bonarrr aku , haha kbaii . muah cium pipi kanan kiri <3



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment