mechik lah jadi cengeng macam nih :'>



hey , guys ! sorry aku dah lama tak update blog yang serba kekurangan ni . lately i'm very busy . dengan result yang macam hampeh , memang aku malu sesangat . malu dengan kawan-2 aku yang result bagus-2 belaka . tu lah pasal , keluar je selalu bukan macam kawan-2 kawan aku yang lain menghadap buku 24 jam . padam muka kau jannah :'> bermonolog dalam diri kadang-kadang buat aku benci .

entahlahh , sejak akhir-akhir ni banyak benda yang buat aku tension . sorry ean aku layan kau macam nak tak nak . maybe sebab aku masih berkecil hati dengan insiden kau tinggalkan aku hari tuh . serious , aku kalau boleh tak nak touching dengan kau tapi entahlah hati ni rasa macam 'terlampau berkecil hati' maybe di sebabkan aku terlampau sensitif even masalah tu takdelah besar mana

second , i'm very miss my BFF Nur Aaina Tasha bte Nasarudin :'( terlampau rindu !! ikut hati nak je aku pergi kedah datang rumah nenek kau peluk cium pipi kau wehh , i don't know why i'm feeling benda-benda jiwang macam nih . aku rasa sangat kehilangan kauu , kalau dulu kita 24 jam berkepit kat sekolahh . dengan kau lah aku cerita semua benda tak kira lah sedih ke gembira . and now aku ada good news , aku msg kau tapi kau tak balas . aku rasa sunyi ! aku tak tau nak share kat sape :'( sekarang ni pun aku menangis meleleh-leleh air mata terlampau rindu dengan kau . segan aku kakak aku ada kat sebelah tapi aku buat bodoh . p lantak dia lahh kann :'(

pagi tadi lepas habis latihan formasi kat sekolah aku balik secepat yang mungkin . ingatkan nak pergi times square coz ada k-pop talent show . tapi di sebabkan takde teman so aku just batalkan jea . lepas dah salin baju aku turun bawah . ayah aku baru lepas balik daripada sekolah amik result aku , then mak aku marah-marah coz ayah aku cakap aku ponteng sekolah 11 hari . mak aku tanpa usul periksa terus cubit lengan aku kononnya aku ponteng sekolah , maksudnya pergi je sekolah tapi melencong . aku pun balas , 'hek elehh , nurul bukannya ponteng sekolah yang melencong segala jadah tuh' lantak lah aku kurang ajar ke apa . time tu aku dah nak nangis dah . ayah aku tak habiskan ayat lagi tapi mak aku terus main tuduh jea . terus aku lari masuk bilik , nangis-2 semua . pandai ayah aku amik hati bagi aku duit semua pahadal aku dah cancel nak keluar . aku tak marahkan mak aku , cuma aku sakit hati sikit ja . kan aku dah cakap , aku tension

di tambah pulak dengan kakak aku yang semacam busuk hati nak naikkan darah aku . ada ke patut tengah aku bengang-bengang tuh dia cakap result aku teruklah , dulu bm dia lagi tinggi dari aku lah , result aku teruk sebab aku selalu keluar lah and bermacam-macam lagi dia membebel . kalau tak disebabkan mak aku ada , dah lama aku lempang dia . aku fikir sabar jee -..- aku admit , memang aku selalu keluar , malas belajar tapi aku pun ada otak nak fikir mana satu betul mana satu salah . time exam aku belajarlah , pegang buku 24 jam . bukannya aku main pakai lantak je bila exam nak dekat , pfftttttt



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment