Thank you so muchh ;)


assalamualaikum ,

hello guys , today i want to tell you a good new for me lah . hihi alhamdulillah , blog aku yang tak seberapa ni masuk dalam majalah yezz! keluaran bulan Julai . so cepat-cepat lah beli majalah tu k . haha POYO ! act aku dah tau benda ni lama dahh , just tunggu masa je .

lepas je fan page yezz! bagi tauu majalah bulan 7 dah keluar secepat yang boleh aku pergi kedai semata-mata nak pastikan betul ke apa yang abang wartwan tu cakap pada kira-kira sebulan yang lepas . HAHA sampai je kedai terus aku capai majalah tuh , dupdapdupdap hati aku mengalahkan ada justin bieber kat sebelah , hihi

then , what the heck ? apa yang abang wartawan tu cakap semua betul , hihi malulah saya dah jadi public figure , hakk tuihh geli akuuuu -.-


kalau blog kak Maria Elena and kak Syea Syahirah masuk majalah Intrend , blog aku pulak masuk majalah yezz! , hihi bukan nak bangga just nak share dengan korang semua . tanpa korang aku takkan edit blog aku sampai dorang puji comels and banyak kartun kartun and kalau tak disebabkan korang blog aku tak di kenali sampai sekarang . kadang-kadang aku pun terkejut bila budak yang duduk nun jauh dari KL macam perak , kedah pun ada jugak yang baca blog aku . Thank you so muchhh <3

tapi ada jugak buruknya bila benda-benda ni berlaku contoh yang paling dekat time ni lah 'orang mula nak dengki' dengan kita . aku tak bangga blog aku masuk majalah , kalau ada pun maybe 50% jea . bukannya aku menang anugerah ke or jadi model ke apa just blog je . so tak payah la korang nak jealous ke apa . thanks bagi yang ucapkan congrates kat aku . terasa bangga mengalahkan aku menang The best Malaysian Bloggers , LOL kbai nak muntah . HAHAHA

ada jugak yang perli-2 dengan trademark aku , 'Muah pipi kanan kiri" . siap kau Firdaus Mad Din , aku siku kau jap g , HAHAHA at the same time aku banggakan sekolah aku yang tercinta hakk tuih ! menyampahh , haha of course SMK Bandar Damai Perdana and also BGOC . terpampang besar-2 gambar korang . bangga tak seluruh Malaysia tengok ? hihi and the most important , ada gambar aku dengan my BFF which is aaina tasha and ean . love you guys both k ! 

lately , aku dengan kawan-2 aku busy gila dengan latihan formasi untuk sukan tahunan sekolah aku yang akan berlangsung sabtu ini , 2 Julai 2011 . semua bekas-2 pelajar di jemput hadir  untuk memeriahkan suasana , aphal pulak aku jadi penyebar berita nih ? HAHAHA so esok merupakan raptai penuh untuk sukan tahunan , wish me luck ! mengaalahkan aku yang masuk lari jea , euwwwww

okay , i have to go now . aku nak beli baju untuk esok , hihi nanti aku update pasal sukan tahunan , no worries k ! bye , as usuall Muah pipi kanan kiri . toodles ! ;)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment