Exchange students from korea


haihh, aku paling pantang bila ada dengar cerita pasal korea so whatever nihh . i mean bukan pantang yang marah ke apa okay just aku tak boleh dengar perkataan korea . rasa nak melompat tergedik-gedik , er -_____- apatah lagi bila ada exchange student from korea yang nak datang sekolah aku . lagi lah aku nak menggedik . k , fyi sekarang aku mengisytiharkan imma UNBELIEBERS ! sejak kes JB kutuk islam terus aku set dalam kepala otak , "justin bukan jodoh kau" . k , foinee . aku gedikk . suka hati aku la nak tulis apa . peace (Y) dah , lepas ni jangan tanya kenapa aku benci bieber k , berbuih mulut aku ulang jawapan yang sama :'> *nanti aku delete gamba dia semua dalam blog ni , jangan risau k kawan-kawan ^^

so , tanggal 25/7/2011 (isnin) sambutan di lakukan secara sederhana tapi still gempak ! acara di mulakan dengan perhimpunan seperti biasa then lepas tu ada dikir barat . act time ni aku and the geng tengah bersiap kat surauu . jyeahh , aku and the geng ada buat persembahan menari joget hanuman . so , ktorang kena pakai baju kebaya , haha serious aku tak biasa coz baju tu ikut shape badan . perghhh . terpaksa tebalkan muka time nak pergi foyer tuhh -________-

aku nak bangga sikitlah kan coz latihan menari ni ktorang buat selama 2 hari je . cikgu bagi tau last minute pulak tuhh tapi kalau tak perfect cikgu bising pulakk . macam-macam lah teacher nihh -.- meh aku nak introduce korean people ni dengan korang , tepukk sikitt *gelabah ;)


yang cantik manis tu nama dia Ji-In Jeong , 17 . yang boy comel-comel buat aku geram tu nama dia
Lee Seung Hyeun , 15 . alaa , melepas akuuu . baru form 3 rupanyaaa , hihi

 alahai , comel je dorang dikir barat . hihihi :')
 k , foinee tau tak bestt . HAHAHA
 filliz ajak aku buat tarian poco-poco . ahh , segannnnn ! >.<
 ecehh , lee seung hyeun siap kiss "kara" lagii . shoo sweett <3
tetiba menyebok kat sini padahal orang lain yang sepatutnya jaga , peacee (Y)


banyak lagi tempat yang dorang pergi macam keesokkan harinya dorang follow kelas 4A pergi Petrosains and bukit bintang and banyak lagi lahhh . hopefully , dorang had fun kat Malaysia . dorang kat Malaysia tak lama cuma 2 hari . lain kali kita jumpa lagi ekk Lee Hong Ki . eh , silap Lee Seung Hyeun . Saranghaee *tetiba ? kbaii

Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak . semoga puasa tahun ni lebih advance daripada tahun lepas . jangan lupa banyakkan beribadah , semoga kita mendapat rahmat daripada Allah SWT di bulan yang mulia ini , Amin ;)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment