First day of Ramadhan ;)


Assalamualaikum ..

hello friends ! amacam first day puasa ? ada rasa macam nak curi-curi minum air paip tak ? hihi sape buat macam tu memang aku kasi babap kat muntut ahhh , malu je dah besar panjang tak puasa . eeee , malu malu jea >.<

so , bila time puasa ni mesti lah nafsu makan membuak-buak kan . sekejap nak makan itu , sekejap nak makan ini . memang setiap tahun kalau boleh semua benda aku nak makan . hari ni punya lah aku mengidam Roti John padahal tak silap aku 3 minggu lepas aku dah melantak 2 keping Roti John yang panjang kedabak tuh . astagfirullahhalazim , tu semua nafsu je ye jannah -.-"

dalam pukul 5 lepas mandi bersihkan badan semua aku pun mesej ean nak ajak dia temankan pergi bazar ramadhan , hihi

sampai bazar ramadhan terus beli apa yang patut sebab seriously orang ramai gilaa . erghh , tak larat daku nak mengharunginyaa . then ada jugak terserempak dengan zaki , syazwan and budak-budak classmate aku yang lain . dorang main selember badak dia je panggil 'woi' kat aku . haishh , mak aku bagi nama punyalah sedap , susah sangat ke nak sebutt . bikin panas je mamat-mamat nihh , hahhaa

lepas dah penat beli barang aku lepak jap kat padang sambil gosip-gosip dengan ean . opss ! bukan mengumpat okeyyyy , winkk winkkk ;) dalam pukul 7.10 baru ktorang balik rumah , haha *anak dara jenis apa lah budak dua ekor nih -___________-


 
and the most important is kempunan aku dah tercapai . lepas berbuka tadi terus aku cakap dengan mak aku , 'mak , esok nurul nak makan kuih pelita sekali eh?' pastu adik aku menyampuk 'mak , esok beli ayam percik lahh' . k , alamatnya gemuk lah aku bulan puasa ni makan banyak je kojeee sepatutnya time bulan puasa lah waktu yang sangat efektif untuk diet , Muahahahahahaha

tahun ni save sikit duit bapak aku nak . tak payah susah-susah keluar duit beli baju raya coz another my dad dah baik hati nak sponsor , kihkihkih *EVIL LAUGH


haishh , malam ni tidur sambil tersenyum lebar lah akuu . lepas ni nak kecek ma aku lahhh , fyi dorang bukan parents aku tau . just nak cakap macam mana ek ? senang cite dorang parents palsu kat facebook lah tapi dorang treat aku macam aku ni anak dorang yang betul . hahh , lebih kurang macam tuh lah . whatever it is , i love my ma and my pa <3 hihi kbaii , Muah pipi kanan kiri . good night people ^^

yeay , esok sekolahh ! -______________________- #MALAS


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment