Melaram sakan di Charity Dinner D'Perdana ;)


Assalamulaikum & salam 1Malaysia buat semua

okay , serious lama gila aku tak blogging . i'm so sorry guys . lately , i'm very busy with practise menari and baru-baru ni pulak sekolah aku ada exchange student from korea . awwww  i likeeeee ! so , later i story k . and insyaallah if i have time i will edit blog aku yang sumpah aku dah bosan tengok , err .____. korang apatah lagi kan ? dengan loading slownyaa , perghh kadang-kadang aku pun naik stress jugak . i'm so sorry k ;)

23/7/2011 (sabtu)
macam yang dah aku war-war kan baru-baru ni sekolah aku telah mengadakan charity dinner at dewan sapura . hmm , overall not bad lah kan just sometimes ktorang rasa bosan sikit coz bayangkan cikgu jemput 'blues geng' . alah yang nyanyi lagu

poi pokan , nek basikal
tongah hari , tongah paneh
apa dayo motong getah
apo nak dikatoo

and i was like , ohh my god teacher ! agak-agak kalau aku tengah minum air time tu memang kesian budak depan aku lencun habis bila aku tersembur . ohh daaaaa~ aku ada pengalaman okayy , LMFAO ^^ aduh , cmon la teacher , we're young teacher . tak mainlah blues geng so whatever nihh , ktorang main Usher , Bruno Mars jea . kalau cikgu tak mampu Dafi Af pun cukuplahh . k , memang nak kena penyepak aku nihh -_____-

yang paling best part bila sepah buat lawak atas pentas . memang nak terguling-guling atas red carpet okay , i'm serious dohh ! #BUATMUKA yang paling tak boleh blah bila sepah panggil 2 orang volunteer buat something atas pentas but nevermind tak penting pun and bila game dah habis dorang pun turun but salah seorang daripada dorang terus keluarkan handphone coz nak tangkap gambar dengan sepah , LOL serious semua orang dalam dewan gelak bagai nak rak , tak boleh blah gilaa ;D

act , satu je yang aku suka pasal dinner ni coz boleh melaran habis-habisan . time ni la nak tengok dressup budak-budak sekolah akuu . and aku pun berhabis almost RM100 dari rambut sampai ke kaki . yeahh , i knoww i'm just wasting my money . HAHAHA takpelah benda dah lepas , bila ingatkan balik rasa membazir jugakk tapi berbaloi bila orang puji pakaian aku cantik . HEHEHE kbaiii

pergi balik bapak tasha hantar , k aku rasa macam VIP . LOL that's all for today , jom check it outt gambar ;)

 teacher , my favourite colour is purple black not red black ! *dangg kena penumpukk -_____-
 muka aku comel kan ? cakap ler comel , k thankss . hihi ;'>
 with my class teacher , Puan Farizah Irni ;)
 semua manusia di dalam gambar ni spesis 'Monster' . so , beware guys ! HAHA
 bibir aku merah kalah Mizz Nina bini Noh Hujann . woot woott ^^
i looks very cute on this picture . kbaii

kesian semua gambar stok curi dari facebook orang . minta ampun semua . ni semua kerja Nahvin (classmate) yang buat-buat tak faham nak upload gambar kat facebook . tau lah kau terlepas mountain bike yang berharga RM500 hari tuhh . tu lah lain kali time orang buat cabutan bertuah dengar bukannya bercakap macam mak nenek . kan dah terlepas durian runtuhh , haishh machaaa nihh .____.

Assalamualaikum , Muah pipi kanan kiri semuaaa ;)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment