Hallo Freunde ;)


ehemm , sekarang aku nak baget lah sikit cakap dalam bahasa jermen . mentang-mentang ada budak jerman dalam kelas aku , hihi act dia masuk kelas aku sekejap je coz nak belajar subject yang lain selain biology (4A) . so that's why dia masuk kelas aku . hihi kalau tak faham tu pandai-pandai lah translate kat google okay ? LOL

Filliz Mariam with Dyana . kawan dia at kelas 4 Amanah *bagus aku cilok gambar ni kat fb filliz . sorry dear , hihi ;)

btw , sekarang aku agak busy . busy mengutip duit untuk makan malam amal kat sekolah aku . well , untuk perbaiki sekolah . err , sampaikan pengetua turun padang datang kelas aku semata-mata nak terangkan pasal makan malam amal ni padahal kelas lain tak pulakk . hmm baguihh sangat lah tuh -..-

lagi berapa minggu je nak puasa and lagi berapa minggu je aku and budak form 4 yang lain akan di naikkkan pangkat . almaklumlah , form 5 busy dengan SPM . trial nak dekat so tugas form 4 untuk mengambil alaih . alahaii , mati ktorang . LOL and buat masa ni aku tak nampak calon yang sesuai untuk ketua and penolong ketua pengawas . adakah aku sesuai untuk jawatan tersebut ? puihhhh , harapan la kan . HAHAHA


adakah muka aku dah cukup garang nak mengantikan kak Nerosha yang superb garang tuh ?
renung-renungkanlah dan selamat beramat *tetiba ? -.-"

that's all . Muah pipi kanan kiri , ttym ;)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment