JIWA KACAU #REMPIT


susah kalau hati ini masih ada perasaan benci
susah kalau hati ini masih ada saki baki cinta
susah kalau hati ini masih dalam tanda tanya
susah kalau hati ni selalu teringatkan si dia
susah kalau hati ini terlalu memikirkannya
susah kalau hati ini sering teringatkan kenangan bersamanya

kenapalah masih ada tanda tanya sering berlegar-legar dalam kepala . adakah aku masih menyintai si dia walaupun dia melakukan sesuatu yang tidak aku dapat aku memaafkannya ? kenapalah masih ada perasaan sayang dalam diri walhal aku cuba meyinkirkan perasaan tersebut . sukar untuk aku mengaku bahawa sayang itu masih ada . walaupun kesalahannya sangat menyakitkan hati aku . hancur lumat disakiti oleh lelaki yang aku sayang . ego yang selalu membataskan diri . mulut sering mengatakan benci padahal di hati tiada siapa yang dapat meneka kecuali aku sendiri . masalah selalunya mematangkan diri . alhamdulillah aku cuba untuk berfikiran positif . banyak lagi liku kehidupan yang aku akan hadapi .

yeah , it's over . forget about him and move on . itu pegangan hidup aku !

setelah sekian lama aku mencampak hilang kemana hp ni tetiba satu hari aku teringin nak on hp . then , tetiba keluar benda alah ni . adakah ini yang dikatakan suratan atau kebetulan ? #KEBETULANDENGARLAGUNIDALAMBAS . kebetulan lagi -..-




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment