exam finished , i'm free now ! LOL


"Merdeka Merdeka Merdeka Merdeka Merdeka"
alahai , tetiba over pulak . hihihi


assalamualaikum/selamat sejahtera,

hello korangggggggggggggggggggg ! kemain banyak 'g' nampak benor excited , Muahahaha act , exam dah habis . so , boleh lah aku poteng sekolah 2 hari lagi sebelum cuti raya , hihi kalau datang sekolah pun buat apa jea , just memekak dalam kelas tido pum pang pum pang buat bising baik aku duduk rumah kemas bilik ke apa . almaklumlah dah nak raya ni .

ya allah , seriously aku tak sangka lagi berapa hari je nak raya . sekarang ni pun pantang bukak radio tak habis-habis 'selamat hari raya , hari untuk kita bersuka ria' . alahai , time tu pulak tengah exam week , langsung aku tak layan lagu tuh . nak feeling apatah lagi . begitu sekali penangan exam ! fuhhh -________-

bercakap pasal exam , aku memang pantang betul kalau ada exam seminggu sebelum cuti ni . lebih-lebih lagi cuti raya . haishh , memang mati hidup kembali pun aku takkan study tapi adalah jugak study sikit-sikit . gila kau nak fail semua ? agaknya cikgu sekolah aku tu memang rajin nak tanda paper dalam musim cuti ni kot , agaknya nak lepak-lepak dalam bilik 24 jam tanda kertas , Muahahaha ataupun tanda kertas time tengah beraya , ya allah ada ke cikgu cenggitu ?

aku rasa terlalu awal kot kalauu nak bercakap pasal raya . insyaAllah sehari sebelum aku balik kampung aku buat post khas pasal raya k ? just wait and see bebehh ;)

lastly , 

" kibarkan jalur gemilang anda"
setakat ni dah 2 jalur gemilang dah di tepek kat kereta ayah aku plus satu aku gantung kat luar tingkap bilik .
aku dah ! *ceh dah macam iklan carefree pulak , hihi





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment