HAPPY MERDEKA RAYA !


gambar syok sendiri , kthanksbyeee

'berlalulah sudah ramadhan , sebulan berpuasa . tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira"
ceh , lirik main tibai padahal now playing lagu rolling in the deep


seriously , hari ni langsung takde mood . muka sememeh je bangun pagi coz tak dapat keluar punya pasal . aku ingatkan nak berbuka dengan kawan-kawan aku semua tapi ramai yang balik kampung , kbaii aku nak touching seminggu . seminggu je tak lama pungg :'< 

tengah hari tadi kat raya from my bff sampai . ingatkan nak turun bawah nak kecek mak minta duit last-last aku dengar bunyi pon pon dah sah la tu posmen kan . takkan askar pulak ? lol so , aku keluar dengah gagahnya walapun perut lapar tak puas makan time sahur tadi -______- . dah sah tu memang kad daripada aina

dengan jujurnya , aku menangis bila baca ayat-ayat kau aina . tahun ni takde sape nak teman aku shopping dah . k , malas nak cakap panjang lebar tak memasal air mata turun laju *srtt srtt (bunyi hingus) tak sampai berapa minit aku simpan kad tu kau dah call akuu

kau ni memang ada six sense lah . tau-tau je kad dah sampai . thanks for the kad , omeyy sangat kad tuh . hihi dah lah import jauh from kedah . so , thank you very very muchh . sayang lebihh , kiss sikit :-* 

fyi , esok aku dah balik Muar . yeahh mann ! aku rindu kampung gila-gila even mood raya aku takde lah excited mana -______- and so aku nak amik kesempatan sikit dengan ucapan bosan yang selalu orang wish time nak raya . mesti korang bosan dengar ayat yg sama . kikikiki

to all my readers , family , friends and sape yg mengenali diri ini *ecececehh
selamat hari raya , maaf zahir batin
maaf kalau ada terkasar bahasa , tersinggung di mana-mana , tersombong seketika
aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki
hopefully korang enjoy raya tahun ni k
and selamat kutip duit raya even dah tua bangka . hihi
k peacee . stayy cute semua . jangan makan banyak kang tembam cam aku (Y)

ehhhh , forgot alreadyy !
SELAMAT HARI KEMERDEKAAN
raya-raya jugak , hari kemerdekaan jangan lupa !
alhamdulillah Malaysia dah bebas selama 54 tahun .
harap kekal sampai kiamat , Amin ;)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment