ILUSI DAN FANTASI


adakalanya aku betanya kepada matahari ,
kenapa hidup sering dilanda malang ?
tuhan selalu menguji hambanya dan setiap yang berlaku pasti ada hikmah yang tersendiri .

adakalanya aku bertanya kepada bintang ,
kenapa manusia sering membangga diri ?
manusia cepat lupa tetapi suatu hari nanti Allah akan sedarkan mereka .

adakalanya aku bertanya kepala bulan ,
kenapa hati ini mesti berasa kesunyian ?
Allah akan memberikan jodoh yang terbaik pada hambanya antara cepat atau lambat .

adakalanya aku bertanya kepada angin ,
kenapa kesabaran penting bagi setiap manusia ?
melalui kesabaran Allah menguji hambanya sama ada mereka akan mengeluh ataupun sebaliknya .

hargailah kehidupan yang kau ada sebelum Allah menarik segala kelebihan yang sebelum ini tidak pernah kau hargai .

i'm happy with my life . what about you ? ^^
like seriously aku takde cerita nak story so aku buat 'bed time story' dengan korang #PUNBOLEH 
-______________-

Muah pipi kanan kiri , selamat menjalani ibadah puasa ;)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment