HAPPY EID MUBARAK ;)


hello , welcome back jannah ! *berkata kepada diri sendiri

damn ! sana sini orang sebok cerita pasal raya . aku seorang macam orang baru balik dari planet pluto yang jauh nun sana baru sampai bumi mau cite pasal raya . k diam jangan gelakkan akuu T-T baru malam tadi aku sampai kl . tu pun puas perang mulut dengan mak , pakcik aku nak balik kl punya pasal sampai hentak-hentak kaki . mana taknya seminggu kat Muar boleh buat aku gila , kalau berjalan satu hari suntuk takpe . ni just duduk rumah buat muka bodoh depan tv . bosan tau tak bosan ?

raya tahun ni memang bosan even aku balik kampung , yeahh man ! raya kat kl or kampung sama je cuma raya kat kl best sikit coz boleh baring golek-golek atas jalan raya , seriously *muka serious \m/ dah lah duit raya dapat ciput . ni yang aku nak pau adik aku yang poket berkepul-kepul ikut ayah aku pergi marhaban punya pasal , k jealous gila .___. mak aku cakap , "eleh , dulu kau dah merasa . sekarang giliran adik kau pulak" . perghh , sentap aku bhai !

dah malas cakap banyak bukan duit raya turun dari langit pun . jom usha gambar raya . tu pun ciput akibat mood raya yang tidak seberapa :>

 aku kelihatan agak tembam di situ , Muahahaha
family sebelah mak at tanjung gading , Muar
 my siblings *budak lelaki tu memang nak kena penyepak sekali -..-
 sehari sebelum balik kl . at tanjung emas , Muar
meet my cousin . still single , Muahahaha

sorry if kualiti gambar tak berapa esok coz captured by iphone kakak aku . haha aku memang malas nak upload gambar kat camera . damn lazyy you allzzzz ! hihi



siapa sangka orang macam aku ada haters ? ohemmgeeee :'> first of all , aku minta maaf if aku ada buat salah . seriously aku tak suka bergaduh selepas insiden zaman jahiliah aku dulu . memang azam aku tahun ni 'nak jadi seorang yang matang' . tak caya p tanya cikgu aku . bila cikgu aku tanya apa azam aku tahun ni memang aku akan cakap benda alah tuh . serious tak tipuu ;)

kalau kau dah tak suka tengok muka aku yang ya allah sumpah annoying tahap babi ni , yang buat kau nak muntah darah campur hijau melekit-lekit tu aku ucapkan 'goodbye please godaii' . baik kau tak payah jejak sini lagi kalau kau dah benci sangat kat aku . aku masih ada ramai readers yang berhati mulia yang tidak pengecut main serang kat shoutmix tak tentu pasal . k peaceee (Y)
happy eid semua . ada masa jemput datang rumah makan kuih raya yang selamat di cilok daripada atok aku , hihi and bersiap sedia semua warga CEKAL . aku akan serang rumah korang one bye one . huhu

nampaknya masih ramai yang masih berat hati mahu menghadirkan diri ke sekolah esok , hihi sama lah kitaaaa . high fivee sikitttt !
btw welcome back to school for all student , Muahahaha
kbaii , night . muah pipi kanan kiri







thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment