raya budak 16 tahun part 1


k , baget poyo padahal bukan aku sorang budak 16 tahun . apapun , aku menyusun 10 jari atas kesalahan aku mencilok tajuk entry kali ini daripada encik sabri , kuang kuang . fyi , aku ni memang fail kalau bab nak mencari tajuk , haha kiranya memang sepesen 2x5=10 dengan cik epal . high five sikit ! yeahhhh

blogger lain semua dah berpuluh-puluh post tentang raya dorang . yang aku daripada first raya tak update-update . boooo me ! >.< sorry k , my sweet readers *sambilbuatmukacomelkelipmatabanyakbanyak*

11 september 2011
first day aku raya kat kl , muahahahaha so macam tahun lepas , aku and the geng beraya dari satu rumah ke satu rumah . tradisi berkunjung ke rumah setiap rakan sambil berjalan beramai-ramai memang daripada form 2 ktorang dah buat . memang meriahlahkan tapi tak semeriah tahun lepas coz kebanyakkannya dorang naik motor almaklumlah dah cukup umur nak amik lesen . haha





16 september 2011
yeayy ! btw selamat hari malaysia , huhu macam yang korang tau , time tu cuti kan ? so apa lagi ktorang serbu rumah syafiqah and lepas tu aku dengan ean jumpa kawan lama ktorang iaitu irna . seriously , lama gila tak jumpa since dia pindah time darjah 6 . alhamdulillah ktorang dapat jumpa balik :'>



 17 september 2011
hari tersebut memang the best raya ever bila kawan aku yang selain daripada agama islam pun join . iaitu sylvia law , calvin and sorang lagi aku dah lupa nama . kadang-kadang best jugak bila raya sama-2 dengan kawan agama yang lain . agak jakun lah sebab kat sekolah aku jarang ada kawan yg selain melayu memangdangkan since aku form 1 hingga form 3 kawan sekelas aku semua melayu . huhu kesian aku kan ? so , tahun ni aku berpeluang beraya dengan dorang . hihi



bersambung di entry raya budak 16 tahun part 2 , hihi *sebenarnya aku dah naik muak tunggu gambar yang di upload lambat nak mampus . erghh =..=


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment