sejak bila aku jadi ayu ?


assalamualaikumm kalau tak jawap dosa kalau jawap sayang , hihi

sejak bila aku jadi ayu ? ohh my , aku pun tak sangka secara tiba-tiba aku terjebak dengan tarian tradisional yang memerlukan aku senyum 24 jam kalau tak nanti cik diela iaitu guru tarian selepas jurulatih daripada istana budaya tu marah , hueww hueww kalau dia marah mau gegar satu dunia . cewahh , jangan marah diela sayang ;)

act , adila tu budak sekolah aku and sama umur pulak tuh . macam mana dia boleh jadi guru tarian ? act , dulu dia ada belajar tarian tradisional kat langkawi , sekolah lama dia . but now dia dah pun pindah langkawi balik :'( tu yang ktorang sedih tak berlagu bila lepas ni dah takde sape yang nak ajar ktorang menari balik lepas khalida yang dulu pernah ajar ktorang tarian co-de school pun dah pindah , wuu wuuuuuuu *kesathingusyangmeleleh*

terima kasih aku ucapkan kepada cikgu Maslini coz bagi ktorang peluang ni . hihi mana taknya ni first time aku belajar tarian tradisional melayu even mula-mula tu ktorang agak kayu lah jugak -.-" tapi berkat kesungguhan adila mengajar selama sebulan , alhamdulillah ktorang dah agak okay dah , lol ehh , fyi , ktorang menari di hadapan pengetua yang dah pun bersara sekarang .

15 september 2011 (khamis)
hari yang di tunggu-tunggu telah pun tiba . sape yang tak cuak kan ? even dah 2 kali menari depan orang tapi still cuak tahap nak mampus , haha ktorang langsung tak tunjuk muka depan orang coz kata adila , surprisee ! lol so , ktorang just duduk kat bilik kaunseling and bila ada masa ktorang practise practise and practise . adila pulak sempat ajak budak-budak zapin (lelaki) . cehh , semua tarian dia tau nii ;)



selepas ucapan pengetua , ktorang punya persembahan . masuk-masuk je mesti ada slack sikit masa permulaan lagu tu tapi nasib baik ktorang pandai cover =..=



and , after that ktorang makan kat bilik seminar . macam-macam makanan yang cikgu bawak . macam tau-tau je aku kempunan nak makan nasi dagang , hihi thanks cikgu ! untung ktorang yang amik bahagian ni coz pelajar lain hanya boleh tengok dengan air liur meleleh , cehh tipu je , hihi ^^







a million thanks to :-
baju melayu : sponsor by den wahab
makeup: adila , lol
samping : cikgu Rudzidah
bunga : cikgu Maslini
bilik persalinan : bilik kaunseling

*aku pulak di pertanggungjawabkan untuk memakaikan dorang selendang . what the hell ? haha

thank you for everything ! and selamat bersara pengetua . thanks coz banyak buat perubahan yang besar di sekolah . kalau tak , sampai sekarang takkan wujud peraturan 'kena bayar 10sen kalau nak masuk tandas' , lol kalau tak takkan ada trip to UKM yang membawa banyak kenangan manis bagi akuu . thanks you very muchh !

tak lupa jugak , a million thanks to adila coz banyak ajar ktorang , banyak sabar dengan kerenah ktorang selama latihan menari tuhh . i never forget you even you're not same class at school . semoga kau dapat ramai kawan kat sana and dapat jumpa jiran merangkap boyfriend baru . hihi take care loves <3

me with ean at adila's house



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment