i'm back bebehhh !


rindu dengan muka aku ? nah tepek gambar sikit , hihi yg sebelah kiri tu ignore je okay . bahagia je muka bila dating , kikiki

hello everybody ! ya allah sumpah lama gila tak blogging rindu yang teramat rindu kalah macam aku rindu bf aku . hewheww aku takde bf pun ;3 okay stop talking about it ! hikhik

aku rasa lebih kurang sebulan blog aku tak ber-update . auwww , i'm sorryyyyyyyyy ! *buatmukacomel* act , comp aku memang ada problem so i'm just , ahh lantak lah . bagus jugak sebab exam just around the corner . kiranya bagaikan pucuk dicita ulam mendatang . eh , betul ke peribahasa aku nih ? LOL whatever

sebenarnya kan kankan , banyak benda aku nak post . lantak lah kalau dah basi ke apa an , aku still nak update even story tu dah berzaman . boleh tak ? boleh lah eh eh eh , and guess what ? aku tetiba rasa kekok bila berblogging nih . almaklumlah , lama gila aku tak update story kalau tak dalam kalangan kawan-kawan aku tak sah kalau sehari tak post satu entry , kan kan kan ? insyaallah , mulai hari ni aku akan kerapkan update blog memandangkan final exam dah habis . horeeeyyy sikit !

lastly , perasan tak perubahan dalam blog aku ? perasan tak , perasan tak ? hikhik berkurun jugak aku tak edit blog ni , sama je tgk kadang-kadang menyampah pun ada jugak . kawan-kawan aku pun dah menyampah , sampai hatimuuuu kata blog aku dah bosan . haha so , here it is ! thanks to sylvia natasha coz dengan baik hati nak tolong edit blog aku nih , thank you syl ;)

so , that's all for today . isnin nanti aku update lagi k ? malam ni insyaallah aku dah balik kampung aku kat Muar , Johor memandangkan raya haji pun tak lama je lagi . untuk itu aku nak ucapakan 'Selama Hari Raya Aidiladha' pada semua pengunjung blog aku hari ni . hihi ayat nerd kan ? meh lempang sikit . byeee everbodyy ! hati-hati di jalan raya k (^^)V







thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment