Misi mencari kerja


ehem , bahagianya hidup bila cuti sekolah semakin menghampiri . tapi ehem ! SPM pun tak boleh di lupakan , huahua ayat macam sadis gila gaban . k foine , aku sedar tahun depan aku bakal menghadapi exam besar gebadak yang menentukan hala tuju hidup aku . hihi nampaknya kena study betul-betul ni *sigh*

memandangkan cuti sekolah akan bermula dalam 2 hari je lagi so semalam aku menjalankan misi mencari part time job . wahhhh ! kecik-kecik dah nak kerja . well , aku ni mana boleh kalau tak pegang duti sikit . kang nak mintak parents tak sampai hati pulak . so sebab tu aku amik inisiatif lain dengan cari kerja , huahua

dalam pukul 11 aku , ean , aina omey omey and kawan dia grim bertolak ke jusco maluri untuk cari kerja . first-first malu lah jugak tapi aku campak sifat malu aku tu jauh-jauh . lalu je kat kfc aku nampak kawan kelas and member dia tengah lunch kat kfc pakai baju pekerja kfc tuh . and i was like , alaa jealousnya dia dah ada kerja >.<

lalu depan kedai roti pulak nampak kawan yang sama batch tengah kerja , gosh again ? nasib baik tak jumpa kak anis syafira zakaria coz dia kan selalu jalan kat situ , Muehehe . pusing punya pusing hanya satu tempat je ktorang isi borang yang lain semua tak amik budak bawah umur macam ktorang . haha act kat pizza hut boleh cuma ktorang kena interview pukul 4 petang padahal time tu baru pukul 12.30 . wtf ? malas nak tunggu ktorang terus pergi leisure untuk mencuba nasib . haha

sampai leisure ktorang lunch dulu memandangkan breakfast pun aku tak makan , haha then lepas tu sambung cari kat baskin robbins , bread's story and banyak tempat lagi lah . semuanya nanti dorang call balik maybe dalam 2 or 3 hari lagi . harap-harap dapat lah , insyaallah . agak-agak kaki dah penat terus balik . k serious penat jugak even ktorang takdelah berjalan sangat . kerja pun belum dah kata penat , macam mana lah kalau dah kerja nanti ek ? ishh , tak dapat bayangkan , huhu

see ? i apply watson jugak tahuuu . mintak2 dapat , wink wink

with aina omey omeyyy ;)

buddiest meh ;)





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment