Trip to Segi Kolej


hello my muchuk muchuk reader , lol miss me ? no ? aku piat telinga sorang-sorang kalau takde sape rindu aku , Muehehe sampai hati kome T____T

well , 3 days ago sekolah aku ada buat trip to segi kolej kat seri kembangan berdekatan dengan south city plaza and plus jamuan kelas untuk budak-budak prs . ktorang yang bukan prs ni sebok nak mengikut coz cikgu ada tawarkan untuk budak-budak lain . aku follow pun coz ktorang boleh pilih bidang mana yang segi kolej tawarkan macam multimedia , seni kulinari , hospitality and of course seni kecantikan and sulaman , my favourite ! huhu

dah semestinyalah kan aku pilih bidang seni reka under kecantikkan and sulaman . tapi nasib tak menyebelahi aku and tasha iaitu my partner terpaksa amik sulaman padahal ktorang lebih berminat dengan make up berbanding sulaman . hmm , sedih kan kan ? Y.Y

tapi maybe ada hikmah di sebalik kejadian . belajar sulaman lebih menarik berbanding make up okeyhh . aku rasa sekarang ni nak belajar make up kat mana-mana pun boleh . sekarang ni banyak para-para gadis yang baik hati buat tuto kat youtube . like kak Maria Elena yang gojes lagi hot ni hah ! kalau sulaman susah sikit sebab kena ada sifat ketelitian yang tinggi .

then after that ktorang di benarkan round-round satu south city plaza tu sementara tunggu jamuan prs dalam pukul 2.30 petang . guess what ? ktorang jumpa zizan raja lawak aka mail lambung and julia evans . OMG OMG OMG ! aku ni dah lah pantang jumpa retis hot macam zizan tu terus menggeletis nak ajak tangkap gambar tapi malangnya dia tgh rush so ngak bisa deh . see , kecewa aku sampai keluar bahasa endon Y.Y Huahuahua

seronok huhahuha (enjoy) , lepas tu solat and makan-makan kat restoran mana entah . lepas ke mc bagi kebenaran untuk menjamu selera terus yang lain serbu makanan macam orang kebulur . act memang kebulur pun , mana taknya breakfast pun aku tak then dengan lunch yang lambat . bayangkan ? tapi aku relaks je duduk tepi goyang kaki tunggu dorang amik makanan dulu . cool tak aku ? cehh petuihh , geli ketiak den . LOL

dalam pukul 4 baru ktorang berangkat balik ke rumah . eh btw aku ada cerita memalukan time sebelum jamuan prs tu . nak dengar tak ? tapi tolong jangan gelakkkan aku k ? kalau tak sorang-sorang aku cepuk , huhu
act cerita dia macam ni , jamuan dah habis so ramai lah yang sebok tangkap gambar dengan pengajar segi kolej kat luar restoran . then after that abang-abang pengajar tu naik eskeletor yang tak bergerak . tapi masalahnya ekseletor tu hanya untuk turun then bila abang-abang tu naik termasuk dengan abang yang berbadan gempal sikit benda tu slow-slow turun , haha terus abang chuby tu taknak naik . then lepas tu aku macam 'woah , nak try jugak lah' masa tu otak aku dah gila maybe kena penangan gelak tak henti sejak dari awal sampai . mula-mula sabri naik dulu pastu aku follow belakang dia , bila sabri dah sampai kat atas benda tu turun slow-slow . aku apa lagi , takut punya pasal terus lari panjat eskeletor tu . lagi lah eskeletor tu turun laju , bodoh kan ? haha time nak sampai kat atas terus aku lompat tanpa berfikir panjang . malu gila wei coz ramai pulak yang tgk perbuatan bodoh aku tuh , LOL time nak turun balik aku sorok belakang sabri , hewhew . entah lah secara tetiba benda gila tu masuk dalam otak akuu . kawan aku cakap memang ramai yg tgk dengan kain aku terselak sebab nak lari punya pasal -..-" damn , memang ni last aku buat benda bodoh , lain kali taubat nak buat . maluuuu woi !!!

suci tak muka ? hihi

ni lah akak yg ajar ktorang menyulan , thanks akak ;)

hebat tak aku ? LOL

hasil kerja pelajar segi kolej . aku harap satu hari nanti aku boleh jadi macam dorang ;'>

always together

alololo omeyyynyaa >.<

omey kan kan ?

konon hot pose macam tuh , Muehehehe

happening aku bila ada dorang ^^
thanks for reading , luff chuu bebehhh !



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment