selamat hari jadi kawan :'>



kau tau , aku rindu masa kita boleh gosip sampai tak ingat dunia
kau tau , aku rindu masa kita boleh gelak sama-sama
kau tau , aku rindu masa kita boleh dating berdua
kau tau , aku rindu time kita ponteng koko semata-mata nak tgk wayang
kau tau , aku rindu time kau teman aku bertugas kat sekolah
kau tau , aku rindu time kita bising dalam kelas
kau tau , aku rindu nak tangkap gambar waktu kelas agama
kau tau , aku rindu nak kau ajar aku time exam dah nak dekat
kau tau , aku rindu nak lepak rumah kauu
kau tau , aku rindu nak membebel supaya jaga kesihatan kau
kau tau , aku rindu nak dengar kau bebel kat akuu
kau tau , aku rindu dengan lempangan bahaya kauu
kau tau , aku rindu nak ajak kau pergi bank
kau tau , aku rindu dengan segmen kaki gosip setiap hari jumaat kat kedai mamak

HAPPY BIRTHDAY BEB !
banyak yang aku rindu kat kauuuu 
insyaallah kalau fulus dah banyak aku datang kedah melawat kau eh :'<



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment