WORST DAY



Aku pasti 100% hari ni mesti pelajar sekolah macam aku gembira sakan an ? sebab apa ? setiap pelajar akan dapat RM100 seorang sumbangan kerajaan . aku ? tak segembira seperti yang di harapkan

entahlah , hari ni aku banyak bermasam muka . sedih dengan masalah yang berlaku , kecewa dengan sikap endah tak endah kawan aku . tapi aku tak salahkan dorang . maybe aku yang terlalu ikutkan perasan

sepanjang kat sekolah sepatah pun aku tak bercakap . kalau ada aku hanya balas dengan sepatah perkataan ataupun senyum . paling teruk aku akan 'buat bodoh' je . bagi menghilangkan rasa bosan aku cocok earphone and dengar laguu

aku leka . aku pandang muka setiap orang yang berdekatan dengan aku . majoriti ramai yang sedang bersembang , kawan aku , pelajar lain , guru dan dorang nampak gembira . berputik juga rasa cemburu sedangkan aku hanya bertemankan lagu yang boleh membuatkan aku tenang . yang boleh membuatkan aku menahan perasaan aku yang tengah berperang sesama sendiri . yang boleh membuatkan aku tahan air mata daripada jatuh . kalau boleh aku memang taknak menangis depan kawan-kawan aku dan di depan orang ramai .

semua yang aku buat serba tak kena . yang aku tau aku cuma nak cepat sampai kat rumah . nak menangis puas-puas kat rumah . aku cuba tahan air mata  dari tumpah dan aku berjaya walaupun ada orang tegur kenapa mata aku merah . aku cuma senyum macam biasa

don't worry , mood sedih aku tak lama . aku harap masalah ni cepat selesai sebab aku dah penat nak mengalah dah penat dengan semuanyaaa ! doakan aku okay ? :')
sebelum balik tadi aku nampak M . dia langsung tak perasan aku tengah usha dia padahal aku duduk takdelah jauh mana . dia tetap handsome macam dulu . aku harap dia boleh jawap exam SPM ni dengan tenang . entah lah , tetiba aku rasa rindu dengan masa lalu


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment