'CANDID TIME CONTEST'


-click banner if you want to join this contest-

gambar ni yang aku pertaruhkan , hewhew . jangan gelak k , dah nama pun 'candid time contest' so memang aku tak ready langsung bila kawan aku captured gambar nih . haha

l
l
l
l
l
l
l
l
V



bhahahaha , okay . sila gelak ! *malumaluu* time ni jamuan kelas 3 Cekal tahun lepas . memang enjoy gila moment nih and sometimes i really missed it Y.Y 

see , nampak mulut donald duck aku ? Muehehe serious hodoh gila . and that's was i'm . aku memang bukan jenis perempuan yang cover ayu 24/7 . ada masa aku cover maybe dengan bakal husband . haha maybe .. yelah takkan nak buat tak senonoh pulak contohnya mulut donald duck tu hah . malu lah edenn -.-

hopefully memang lah . bukan calang-calang hadiah dia bagi . sebijik lomo pulak tu , perghhhh ! kalau nak join-join lah k . ramai kita memeriahkan contest nih , ceh dah macam ajak pergi kenduri kawin je . wish me luck k ;)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment