Enjoy time . tahun depan dah spm Y.Y


nampak tajuk kat atas tu ? kalau tak nampak p cari kanta pembesar . kalau tak nampak jugak dah sah tak lama lagi lah tu , Muehehehe . k , seriously aku memang tak PERCAYA tahun depan aku bakal amik peperiksaan besar yang bak kata orang penentu masa depan iaitu SPM . fuhh , sebut perkataan tu pun dah ketaq kepala lutut aku ni haa Y.Y

so , maybe bulan ni last aku enjoy coz lagi berapa hari nak naik sekolah kan ? fuhhh , cuak tu tak payah cakaplah . hari tuh aku ada hangout dengan kawan-kawan aku . well , normal lah kan . time ni lah nak enjoyy gedik-gedik dengan kawan . tahun depan kena transform jadi budak NERD . hewhew ;3

7/12/2011 (rabu)
cadangnya nak tgk ombak rindu , last-last ktorang tgk cerita twilight breaking dawn part 1 . hewhew ;3 kesian ika , cousin si ean sebab teringin sangat nak tgk cerita ombak rinduu . padahal nak tgkk Aaron Aziz berlakoh . ehh , samalah kita . hihi

ktorang pergi tak ramai . aku , ean , numan , adik ean and ika . plan ni pun last minute sebenarnya , seriously sangat bosan . lepas habis wayang ktorang tak tau nak buat apa , terus je balik . yang tak boleh lupa bila aiskrim Mcflurry yang yah (adik ean) makan tumpah kat lengan dia . kat situ jugak aku gelak , hewhew ;3 nasib baik time tu dah nak sampai kat rumah ;) apa pun best dapat lepak dengan numan aka babyface tuh . hihi

that guy , babyface kan muka dia ? kembang kau numan , hihi
keterujaan terserlah , yg shaking tu tangan numan -..-
ika with yah ;)

ehh , kita rindu abang edward kita . "kau jacob boleh blah , walaupun kau handsome tapi kau sebok kacauu bella kan . ish dia tu dah kawin kau tau tak ? bella kau pun satu gatal dengan jacob . kalau kau taknak edward kau pass je kat akuu" okay , aku tau aku gelabah . aku pun sibok nak acting jugak , hewhew ;3 apapun , twilight breaking dawn memang tip top . tak sabar nak tunggu part 2 (Y)

9/12/2011 (jumaat)
lepas tgk twilight , hari tu ktorang karaoke pulak . dengan orang yang sama tidak termasuk numan . motif utama , mesti lah nak bawak cousin dia si ika tu jalan-jalan kat kolumpur , ceh padahal kat JJ , Balakong je . Muahahahaha

karaoke kat green box 3 jam serious dapat releasekan tension akuu . lagu yang aku nyanyi semua nak top je macam love you like a love song by selena gomez , unfriend you by greyson chance , jar of heart by christina perri , rolling in the deep by adele and yang paling tak boleh blah lagu party rock anthem by LMFAO . bilik tu dah serupa disco da , lagi-lagi part 'everyday im shuffling' ! then mula lah menari bagai orang gila dalam tuh . siap panjat atas kerusi , okay yang tu keje ean . habis kantoi , opsssss XD

tapi yang bestnya time ktorang karaoke tu ktorang boleh pilih satu hidangan tapi kena tambah duit sikitlah . okay what , kira macam lunch time jugak lah tapi ktorang pilih salad amende entah . last-last aku tgk dah macam makanan untuk haiwan je . tak memasal ktorang jadi zirafah sekejap , coz banyak salad , lobak , timun , tomato je . k , fineee diet sekejap . Muahaha -..-

after that , ktorang lepak Pizza Hut pulak . teman cousin ean and adik dia makan spegetti . last-last aku and ean makan sekali , jarang kot ktorang macam spegetti . bukan selalu kan , huhu

sebelum balik sempat pulak amik mak ean kat putrajaya and singgah kat rumah makcik dia kat bangi . tak memasal aku jadi anak pakcik zainal sekejap , hewhew ;3 apapun best jugak aktiviti tak plan macam nih . that's all . maybe next week keluar lagi .

 ni lah makanan haiwan tu . nasib baik sedap , hewhew ;3
 haha , tangan ika cover muka yah . sian dia , hihi
 cer teka ni lagu apa ? me love greyson chance , ahh tetiba x)
 atototototot , sweeeeet tak ? kikikiki
 lidah ni teringin nak makan makanan owang putih . lol
yah with ika ;)

that's all . next week maybe keluar lagi . kali ni nak meet geng kite pulak . how jadi , InsyaAllah ;)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment