Mimpi Infinite Lagi! Oh Yeah \m/


MysungSoo oppa  omeynyaaaaaa *kiss sikit*

second time aku mimpi pasal Infinite. Ya Alah, happy tak terkata sampai mak aku bising sbb bangun lambat. lol kesah apa asalkan aku boleh berjumpa MyungSoo oppa kesayangan aku 

sejak kebelakangan ni banyak benda yang berlaku. senang sangat aku menangis, emosi tak tentu arah. pergi tusyen pun dengan mata bengkak bagai. first time weh aku keluar dengan mata bengkak cenggitu. then berlaku pulak kejadian yang memang buat aku down semalam. hmm maybe ini dugaan. nasib baik Infinite datang dalam mimpi aku. aku anggap itu sebagai 'semangat Inspirit' yang Infinite nak bagi kat aku. aku anggap mimpi tu merupakan 'semangat Infinite' yang semakin menebal dalam diri aku dari hari ke hari :') thank you so much Infinite!! i never betray you. forever i will be your fan! and forever i love you MyungSoo. you always in my heart  i promise :')

sesame player . jangan lupa tgk!!

so, meh sini aku nak buat bedtime story untuk korang. hehe act sebelum aku tidur tu aku ada tgk sesame player kat youtube. cerita pasal Infinite jugak. so Inspirit please check out the video. boleh kita tenung muka dorang lama-lama, sengih sorang-sorang and tepuk meja kuat-kuat. serious best! sbb tu lah dorang sampai masuk dalam mimpi aku. act cerita dia macam ni . . .

time tu Infinite datang Malaysia untuk bercuti. then dorang tumpang rumah aku. ya Allah time tu aku memang seronok tahap cipan. tapi aku tak ingat jalan cerita dia macam mana. biasalahkan mimpi, aku tak ingat 100%

pastu macam biasa aku bawak dorang jalan-jalan. pusing-pusing satu KL. ya Allah bahagianyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! tak ada benda yang paling best melainkan dapat lepak dengan Infinite. yang lawaknya dorangkan artis tapi dorang tak cover pun demi aku. maybe dorang taknak aku terasa hati.

nasib baik takde orang yang nak tangkap gambar dengan dorang maybe sbb orang sikit. kalau ada memang aku jealous gila. and of course aku bangga bila jalan dengan dorang. apapun aku cuma anggap dorang abang aku. memang ktorang happening gila dengan perangai dorang yang gila-gila tuh and a little bit childish. nampak omeyyy je tauu ! geram akuu, haha


lepas pusing-pusing satu KL ktorang pun jalan-jalan kat kawasan perumahan aku iaitu Baiduri. tempat cenggitu pun dorang nak jalan, pelik sungguh aku. then tetiba je hujan!! OMGoshhhhhh o.O cer teka apa yang berlaku. AKU DENGAN MYUNGSOO BERKONGSI PAYUNG. ya Allahhhhhhhhhh, you know what i feel? of course rasa macam tak jejak lantai. lagi-lagi bila ktorang rapat semacam then bila dapat tgk senyuman dia dengan ruang yang begitu dekat. like heaven youuu know!!!!! *screaming* *excited*

as usual dorang ni hyper sangat. berlari sana-sini sampai tak terkejar aku dengan MyungSoo. HAHAHA sepanjang perjalanan tu memang kenangan tak paling tak boleh di lupakan. huhu gatal tak aku? sampai je kat padang awam Baiduri tu ktorang stop kejap. secara tiba-tiba orang lain macam dapat cam MyungSoo so aku pun gelabah semacam terus bungkus dia dengan kain. haha kesian my baby boo! LOL ahli yang lain dah cover-cover muka. HUHU lawak gilaaaaaa


perempuan lain dah menjerit-jerit bila dapat tau yg dorang tu Infinite. ek eleh gedik je minah nih, HAHAHAHA kejam tak aku? lol dalam keadaan terpaksa aku pun 'alah biarlah. dorang dah dapat cam pun. tak payah sembunyi-sembunyi lagi lah' HAHAHAHA time tu aku redha je oppa-oppa aku yang famous tu jadi tatapan umum. yang paling LAWAK bila sempat pulak Infinite menari kat tengah-tengah jalan tuh. tak silap aku lagu paradise kot. sekeliling dorang penuh dengan orang ramai yang nak tgk dorang perform. siap rakam guna hp lagi. hahaha LAWAK KAN?

lepas tu aku dengar 'Nurul sampai bila kau nak tidur nih?'. cehhh, mak aku rupanya. spoil lah mak nih. HAHAHAHAHA apapun dorang memang make my day more happier. kurang sikit sedih aku tau !

thank you INFINITE ! after this if im in probem or trouble, please come to my dream again. because you, my tears and my problem will go away. only Infinite can make my day. ONLY INFINITE Assalamualaikum ;)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment