HELLO 2012



hello everybody . what's up yo ! pejam celik pejam celik sekejap je dah masuk tahun 2012 . tahun 2012 merupakan tahun yang penting bagi aku . cer teka sebab apa ? yeah , pandai ! tahun aku amik SPM . k pengsan sekejap :/

wuarghhh tahun ni dah tak boleh main-main dah , tak boleh nak gedik-gedik dahh . tahun ni kena jadi serious , focus dengan exam yang tak lama je bakal aku amik nanti but i still not ready Y.Y nak skip SPM boleh tak ?  *lempangdirisendiri*

terbaik ah , sekarang aku dah officially SEVENTEEN . wtf ? i'm a kid man not budak yang bakal amik SPM *mukacomel* tapi tak lah official sangat . birthday aku 24 Mac . ceh , berapa bukan je lagi -____-

btw , korang mesti ada azam kan ? same with me lah , nak tau apa azam aku ? let's check it out bebehh ;)
- nak jadi anak yg solehah
- berubah kepada manusia yang bertanggungjawab . lagi-lagi aku senior year tahun ni . nak buli junior lah , kikiki >.<
- focus for SPM ! yeah , babyyy !!!!
- nak kurus ! haha , azam ni paling tak boleh blah >.<
- dekatkan diri dengan Allah . be a better muslimah . AMIN 
hah , amacam ? banyak gila azam aku tahun ni , lol aku harap tercapai lah semua azam aku tuh . tolong doakan aku untuk SPM ni . aku tak minta banyak , cuma doakan supaya hati aku cekal sepanjang aku di form 5 ni . almaklumlah , time ni lah mesti banyak cabaran yang datang . lagi-lagi aku ni malas tahap dewa . cepat sangat aku putus asa , so aku harap korang doakan aku . and btw HAPPY NEW YEAR again !

BACK TO SCHOOL BEBEHH ! \m/
-Senior Year-

lotoflove
Jannah (Y)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment