PMR batch 11


listen here junior ;)

k , first-first . tarik nafas panjang-panjang , eh jangan kentut pulak korang kat sini . hewhew ;3 then hembus . k , watlek watchill watmuka bodoh dulu . aku tahu korang cuak tahap gaban sekarang . aku pasti sekarang ni mesti ada sesetengah budak dah gosok baju semua , then aku rasa mesti ada yang dah tidur sekarang ni tak sabar-sabar nak amik result esok . kan kan ?

alah , normal lah tu . dulu pun aku macam tuh . tak percaya ? cer usha post nih . kikiki sekarang ni masa untuk korang tawakal je . jangan terlampau berharap dengan result yang bakal korang dapat . sebab aku dah lali dengan perkara ni , kawan aku target tinggi tapi bila dapat result hancur . apa lagi melalak tak ingat dunia lah dia . jangan lupa redha dengan result yang korang dapat k ? yg paling penting SPM , so watlekk . aku ni yg kena gelabah -,-

hmm , btw aku just nak wish all the best for you guys . terutama sekali dengan readers kesayangan aku nih , GOOD LUCK tauu ! nanti dapat result takmo nangis-nangis . nanti tak omeyy , hihi habis luntur mascara yang korang pakai . eh bukan esok pakai baju sekolah ke ? idk lah , last year sekolah aku bagi bebas nak pakai apa . asalkan tak berbogel , kikiki

and tak lupa jugak good luck untuk MR A (ex) . semoga dapar result yg tinggi dari aku . so takdelah aku kena treat kawan aku makan . kiki dulu aku gaduh dengan dia , aku nazar kalau result dia hancus aku kena treat kawan aku makan . jahat kan aku ? ahh tu semua kisah dulu tapi nazar tetap nazar Y.Y

and lastly , good luck to MR MY . saya tau kita kenal baru je tapi takpelah . sebagai kawan saya nak awak dapat result yang bagus jugak . hihi make your parents proud of you okay ? 


gambar last year :'<
bersiap sedialah aku tanya result setiap orang yg aku kenal , Muahaha *gelakjahat*




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment