Pesta pantun 2012


hello everyone! rajin tak sekarang aku update blog? kikiki rajin pun bermakna k sebab nanti aku lupa segala moment yang aku nak cerita nih susah pulak. heee

so, act 28 Mac lepas aku and geng-geng aku ada masuk pesta pantun bertempat di SAM10. well, satu hari setengah je ktorang practise coz cikgu busy and inform dengan ktorang lambat. bayangkan, sehari setengah tu ktorang baru nak belajar pantun, baru nak merangka pantun. OMG~ dah la first time

senang cerita ktorang tak prepare banyak lah. ktorang lawan pantun dengan sekolah Dusun Nanding, you know what? banyak gila surprise siot sampaikan aku pun dah gelabah. nasib baik aku bukan pemantun utama, cuma pembantu je. dengan nota kena ambil, pusingan dia banyak nak mampus memang cukup buat ktorang kena heart attack!!! HAHAHAA

and of course lah ktorang kalah kan. markah ktorang 482, Dusun Nanding dalam 502 macam tuh. lepas je jurupantun umumkan pemenang terus ktorang menjerit kegembiraan even bukan ktorang yang menang pun. pelik kan? aku tengok pemenang pun macam tension je, haha dalam hati aku cakap 'padan muka kena perah otak buat pantun lepas nih' jahat tak aku? *muka comel* C:

tapi!!!!!!! perkara yang membuatkan aku tak menyesal masuk pertandingan ni ialah aku dapat jumpa kawan aku time darjah 6. OMG!!! serious rindu nak mati. muka dorang pun dah lain sampai aku ingatkan aku tersalah orang. bayangkan 4 tahun ktorang tak pernah berjumpa. terus lost contact :'< apapun alhamdulillah, and maybe isnin ni dorang datang sekolah aku pulak coz ada pertandingan bola baling. aku harap sangat boleh jumpa dorang lagi :)

last word, aku happy dapat masuk pertandingan ni even ktorang kalah. cikgu cakap 'korang kalah pun sebab tak prepare awal. kalau sebulan kita practise insyaAllah boleh menang'. takpe, next year para juniorku sayang harap dapat menang and lebih better daripada ktorang. semoga warisan pantun kita dapat di kekalkan dan tak lapuk dek zaman. ceh, ayat tak boleh blah. sebelum tuh aku nak akhiri post ni dengan serangkap pantun

balik kampung terserempak hantu kum kum,Assalamualaikum ....

*gelak sambil tepuk meja*

aku paling tinggi. yeayyyyyyyy!!!!!
 seriousnya? o.O
 focus bebeh! aku je yang memain. hehe
 saja nak tunjuk kain batik ktorang yang lawa. heeee
 ni pun saja nak menunjuk. hahaa
 persaingan sengit
 dah biasa dah muka aku kena block ~.~
 ayu tak kami? hehe
 muka gembira + lega 
 bangga je tayang. menang kalah peduli apa. HAHAHAHA
 see?
 with shiera <3
 with Tasha and Shiera
awek cun! aku tak dapat pastikan yang depa ni adik ke kakak. tapi muka matured gila -______-
ni lah kawan lama aku. sumpah tak dapat cam muka dorang. lain sangat =o=
bye bye jejaka handsome SAM10 *lempang diri sendiri*


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment